Iskolánk 2012 tavaszán felvételt nyert a magyarországi „Ökoiskolák Hálózatához”. Intézményünk hosszú távú ökoiskolai programjai között szerepelt már akkor is egy „zöld tanterem” létrehozása, kialakítása.

A „zöld tanterem” nemcsak egy zöldre festett osztálytermet jelöl. Szeretnénk egy olyan termet kialakítani, ahol a festés, a dekoráció, a berendezési tárgyak a fenntartható fejlődés szellemét képviselnék. Nagyon fontosnak tartjuk, hogy a diákok és a tanárok nemcsak megálmodói, hanem aktív létrehozói is legyenek ennek a környezetnek, amelynek az oktató, nevelői munkában kiemelt szerepet szánunk. Éppen ezért a közösségi munka kereteit is felhasználva immár számos munkaórán keresztül belevetettük magunkat a munkálatokba: falkaparással a festés előkészítéséhez, ceruzával vázlatot készítettünk, majd nekiálltunk a fal kidekorálásának a rendelkezésünkre álló eszközök segítségével.

Iskolánk 2012 tavaszán felvételt nyert a magyarországi „Ökoiskolák Hálózatához”. Intézményünk hosszú távú ökoiskolai programjai között szerepelt már akkor is egy „zöld tanterem” létrehozása, kialakítása.

A „zöld tanterem” nemcsak egy zöldre festett osztálytermet jelöl. Szeretnénk egy olyan termet kialakítani, ahol a festés, a dekoráció, a berendezési tárgyak a fenntartható fejlődés szellemét képviselnék. Nagyon fontosnak tartjuk, hogy a diákok és a tanárok nemcsak megálmodói, hanem aktív létrehozói is legyenek ennek a környezetnek, amelynek az oktató, nevelői munkában kiemelt szerepet szánunk. Éppen ezért a közösségi munka kereteit is felhasználva immár számos munkaórán keresztül belevetettük magunkat a munkálatokba: falkaparással a festés előkészítéséhez, ceruzával vázlatot készítettünk, majd nekiálltunk a fal kidekorálásának a rendelkezésünkre álló eszközök segítségével.

Szalay Julianna